joi

PRACTIC IDEI NR.02/2016

     În acest an am avut un start ceva mai lent, aşa că primul meu articol publicat în revista  PRACTIC IDEI PENTRU CASĂ, GRĂDINĂ ŞI APARTAMENT pe 2016 a apărut în luna februarie. Dar pentru un start bun redacţia revistei, a decis ca articolul să se întindă pe nu mai puţin de 4 pagini (72, 73, 74 şi 75), cu multe poze inedite. 

Destinaţia de luna aceasta este deosebita staţiune dâmboviţeană Pucioasa acolo unde am ajuns pentru tratament balnear. Şi fiindcă am fost încântat de oameni, de locuri şi de tratament, mi-am zis "Roberte măcar un articol poţi să scrii şi tu în semn de mulţumire pentru Pucioasa !", aşa a luat naştere acest articol pe care vă invit, cu dragoste, să-l lecturaţi şi dumneavoastră. Totodată lucrurile cu revista PRACTIC IDEI PENTRU CASĂ, GRĂDINĂ ŞI APARTAMENT s-au îmbârligat puternic deoarece la căutările online pentru "Robert Codescu" Măria Sa Google returnează ca rezultate multe trimiteri către această revistă. Şi ca lucrurile să fie pe deplin îmbârligate şi la căutările "PRACTIC IDEI PENTRU CASĂ, GRĂDINĂ ŞI APARTAMENT", sunt returnate trimiteri către blogurile şi paginile mele de socializare online. NU vreau să vă  închipuiţi că acest lucru m-ar deranja de vreun fel, dar foarte mulţi amici mă întreabă  "Când apare revista ta !?!?", asociind numele revistei cu mine, asta poate şi datorită celor câteva zeci de articole publicate de-a lungul  a 8 ani de colaborare cu revista.
     Şi fiindcă o revistă valoroasă se vinde foarte repede şi este posibil să nu o mai găsiţi la punctele de difuzare a presei, am decis să vă ofer şi dumneavoastră oportunitatea de a lectura acest articol, gratuit chiar aici la mine pe blog !
    Aşa că îmi voi lua libertatea să închei această postare invitându-vă şi pe dumneavoastră la o sppectaculoasă incursiune în judeţul Dâmboviţa şi să vizitaţi şi dumeavoastră fascinanta staţiune Pucioasa fiindcă eu vă asigur cămerită.

4 comentarii:

  1. Da, chiar ca fascinantă stațiune. Abia aștept să vină căldura și să-mi petrec o mini-vacanță la Pucioasa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Andreea eu am fost în perioada 1 - 17 decembrie 2015 şi am avut 16 zile NUMAI cu soare, eu cred că Pucioasa e fascinantă tot anul şi ne aşteaptă pe toţi cu drag în orice zi !!!

      Ștergere
    2. Felicitari! La cat mai multe articole interesante, Robert!

      Ștergere
    3. Mulţumesc frumos de susţinere şi de încurajare, doamna Elena. Şi eu sper să fie cât mai multe articole de-ale mele publicate în revista "PRACTIC IDEI PENTRU CASĂ, GRĂDINĂ ŞI APARTAMENT" !!!

      Ștergere