miercuri

PRACTIC Numarul 2/2008

      "PRACTIC IDEI PENTRU CASĂ, GRĂDINĂ ŞI APARTAMENT" NR. 2/2008 a fost PRIMUL  numar al revistei PRACTIC unde la paginile 74 & 75 am avut un articol despre cactusi semnat de mine Robert Codescu!!! Adica exact cel atasat in partea inferioara la aceasta postare. Cu speranţa că vor mai fi şi alte articole în viitor, vă las să daţi click pe articol şi să-l lecturaţi şi dumneavoastră !!!
    Pentru o mai bună lecturare a acestui articol, regula e simplă, se dă click pe imagine, care se măreşte facilitând citirea acestui material PRACTIC !!!

14 comentarii:

  1. Cactusii sunt si pasiunea mea, tocmai de aceea mi+am permis sa te felicit pentru acest articol scris de tine.

    RăspundețiȘtergere
  2. WOW. la 4 ani de la publicarea lui în sfârşit o reacţie online asupra acestui articol, ajunsesem la concluzia că NU l-a citit nimeni până acum !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. جميل أن تكون الحديقة المزينة بالصبار

    RăspundețiȘtergere
  4. That's right with aloe vera or with cactuses my tunisian friend !!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Văd că şi tunisienii au venit să se informeze din articolele aărute în revista "Practic" aşa că ar fi momentul să introduci taxa de vizualizare online.

    RăspundețiȘtergere
  6. EXACT şi (conform COUNTERFLAGS-ului) alte peste 60 de ţări ale lumii sunt interesate de blogul meu !!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  8. Uită-te cum trece vremea, s-au împlinit deja 5 ani de la PRIMUL articol publicat în revista PRACTIC.

    RăspundețiȘtergere
  9. Un articol interesant chiar si la peste 5 ani vechime.

    RăspundețiȘtergere
  10. Într-adevăr aşa este aveţi dreptate cu toţii plantele se îngrijesc la fel ca acum 5 ani şi poate tocmai de aceea articolul este încă de actualitate !!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Bun am ajuns iar la blogul tau dintr-o cautare google pentru cactusi, asa ca nu mai scapi de mine.

    RăspundețiȘtergere
  12. Jenny să ştii că asta mă bucură cel mai mult să am cititori permanenţi, fideli şi stabili aici pe blogul meu !!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Un articol interesant publicat in revista PRACTIC. Chiar m-a invatat cum trebuie ingrijiti cactusii, mai ales pe timpul rece...

    RăspundețiȘtergere
  14. Mă bucur că şi acum la 5 ani jumătate de la publicare articolul meu despre cactuşi este de folos, pasionaţilor şi sper că şi în continuare blogul meu să ofere tuturor informaţii folositoare şi ... PRACTICe !!!

    RăspundețiȘtergere