joi

Practic Numărul 2/2014

     Fiindcă nu mai scrisesem nimic din noiembrie 2013, m-am gândit că ar fi frumos şi elegant din partea mea să revin în faţa dumneavoastră cu un nou articol purtând semnătura mea. Aşa că în "PRACTIC IDEI", din luna februarie a anului 2014 veţi putea citi un rezumat al întregului sejur din toamna lui 2013 pe care l-am avut în superba staţiune bistriţeană Sângeorz-Băi.

     Astfel că la paginile 66 & 67 ale revistei veţi putea lectura viziunea şi sinteza mea despre locurile spectaculoase şi oamenii speciali şi deosebiţi pe care am avut privilegiul şi oportunitatea să-i întâlnesc aici în judeţul Bistriţa-Năsăud !!!
     Şi tocmai fiindcă eu am fost fascinat şi fermecat de oamenii şi locurile de aici, vă ofer şi dumneavoastră bucuria de a face o incursiune (fie ea şi virtuală), în Ţara Năsăudului şi să descoperiţi acest "Popor cosmopolit: năsăudenii". Bineînţeles că dacă NU aţi mai avut ocazia să apucaţi să achiziţionaţi revista de la punctele de difuzarea presei puteţi lectura acest articol chiar aici la mine pe blog fără taxe sau costuri suplimentare !!!

Later Edit: între timp articolul acesta a fost postat şi pe site-ul oficial al revistei PRACTIC IDEI PENTRU CASĂ, GRĂDINĂ ŞI APARTAMENT http://practic-idei.ro/un-popor-cosmopolit-nasaudenii.html motiv pentru care mie mi s-a părut firesc şi normal să plasez linkul  către articolul postat acolo pe site !!!

4 comentarii:

  1. DA, aşa este Mirela, oamenii de acolo din acea zonă, au fost o adevărată inspiraţie pentru mine, aşa că realizarea acestui articol a fost floare la ureche şi chiar o onoare pentru mine !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-a placut articolul,poate ajung si eu anul acesta in Tara Nasaudului sa vad pe viu toate frumusetile de acolo si incropesc un articol pentru revista respectiva.

    RăspundețiȘtergere
  3. CREDE-MĂ dragă "Anonim" merită efortul să ajungi aici în Ţara Năsăudului. Oamenii şi locurile te vor încânta cu siguranţă !!!

    RăspundețiȘtergere