sâmbătă

Practic Numărul 1/2013

     Fiindcă în toamna anului 2012 am fost în superba staţiune mureşeană Sovata, mi-am permis să încep anul 2013 cu un articol nou, despre această splendidă zonă din ţara noastră. Aşa că în "PRACTIC idei pentru casă grădină şi apartament" NR 1/2013 la paginile 72 & 73 puteţi lectura acest nou articol al meu !!!
     Cu un click pe foto se poate lectura aici online pe blogul meu, asta în cazul în care nu aţi achiziţionat deja revista !!! Pe linkul http://practic-idei.ro/vizitati-sovata-merita.html puteţi lectura, cu un simplu click, de asemenea acest articol scris de mine cu foarte mult drag !!!!

8 comentarii:

  1. Întradevăr Claudiu m-am bucurat la maxim de toate frumuseţile şi beneficiile de aici din Sovata şi de aceea am şi scris acest scurt articol !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar daca multi o numesc "statiune de pensionari" consider Sovata un loc deosebit unde se merita sa mergi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Tocmai de aia mi-am luat libertatea să scriu despre Sovata ca să afle mai multă lume ce poate să ofere !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sovata.. un loc foarte frumos, care chiar merita vizitat! Am fost in aceea zona in aceasta iarna. Cred ca am sa merg si vara, sa vad peisajul de acolo, care, probabil este magnific.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sovata este magnifică n ORICE anotimp Denis, eu unul acolo m-aş muta.

    RăspundețiȘtergere
  6. Pentru cei ce nu au ajuns aici de curand le spun ca Sovata nu mai e demul o statiune de pensionari ci o atractie turistica europeana, ungurii si-au facut bine treaba aici in acest loc.

    RăspundețiȘtergere
  7. NU ŞTIU cine s-a ocupat de această staţiune dar este un loc înfloritor şi aşa cum bine ai zis şi tu JENNY o atracţie turistică europeană !!!

    RăspundețiȘtergere