joi

PRACTIC IDEI 04/2016

    Astăzi 7 aprilie 2016 a apărut revista PRACTIC IDEI PENTRU  CASĂ, GRĂDINĂ ŞI APARTAMENT şi totodată am scăpat şi eu de o obsesie şi anume obsesia lunii aprilie. Spun asta deoarece de peste 8 ani de când mi se publică articole în această revistă NU am avut NICIODATĂ un articol în numărul 4 (din luna aprilie) şi ajunsesem aproape paranoic din această cauză. Acum că unul din complexele mele a fost eliminat vă invit pe toţi în superbul Maramureş şi să vizităm spectaculoasa mănăstire Bârsana. Nu de alta dar este o mănăstire înscrisă pe lista Patrimoniului Mondial UNESCO şi eu consider că este recomandabil să ne cunoaştem ţara şi să-i descoperim frumuseţile pentru care milioane de turişti străini parcurg mii şi chiar zeci de mii de kilometrii. Mă bucură foarte mult că (de această dată), articolul a fost publicat integral şi nu a mai fost ciuntit ca în alte dăţi. Chiar dacă sunt conştient că la redacţia PRACTIC IDEI PENTRU  CASĂ, GRĂDINĂ ŞI APARTAMENT sosesc sute de articole lunar, prefer să NU mi se publice articol într-o anumită lună decât să apară scurtat şi ciopârţit fără să se mai înţeleagă mare lucru din el. 
    Acest număr este unul al tuturor cifrelor deoarece articolul meu este publicat la paginile 70, 71, 72 şi 73 apărut pe 07.04.2016 în a 15-a săptămână a anului, chiar în luna când revista PRACTIC IDEI PENTRU  CASĂ, GRĂDINĂ ŞI APARTAMENT aniversează 17 ani de existenţă şi blogul meu ARTICOLE PRACTIC a ajuns la 1.121.368 de vizualizări.  De aceea aş vrea să-i urez şi eu revistei un călduros "LA MULŢI ANI !!!" şi să sper că veţi avea oportunitatea să mai citiţi multe artiole semnate de mine, "Robert Codescu", aici în paginile acestei reviste. Totodată mi se pare un bun prilej să le reamintesc trepăduşilor, haterilor şi cârcotaşilor că revista PRACTIC IDEI PENTRU  CASĂ, GRĂDINĂ ŞI APARTAMENT nu este a mea ci eu doar public aici şi nici NU primesc bani, de la Editura Burda Romania, pentru reclama şi promovarea care i-o fac în mediul virtual şi cel real, fiindcă aş fi fost de mult în "TOP 300" cei mai bogaţi români. 
    Aşa că îmi voi lua permisiunea să închei aici această nouă postare a mea lăsându-vă undeva într-un colţ invitaţia de a vizita şi dumneavoastră superba Mănăstire Bârsana din, mereu fascinantul Maramureş !!!

8 comentarii:

  1. Interesant loc! Chiar imi dai idei bune :) La cat mai multe articole si nu mai baga in seama carcotasii de duzina si invidiosii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Săru' mâna de susţinere doamna Elena !!! NU am cum să nu-i bag în seamă pe câcotaşi, fiindcă ei îmi dau energie să merg mai departe !!!

      Ștergere
  2. Superbe locurile astea de la noi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa este John, Maramureşul este un loc fascinant şi spectaculos care merită vizitat ORICÂND !!!

      Ștergere
  3. https://fotocbrasov.ro/blog/ te invit sa vizitezi acest site.http://articolepractic.blogspot.ro/ este foarte interesant

    RăspundețiȘtergere