joi

PRACTIC IDEI 11/2016

     În luna noiembrie a acestui an, am avut la pagina 51, la rubrica "IUBIM PLANTELE", un foarte mic articol despre dolomită şi efectele acesteia. Spun un foarte mic articol deoarece acesta a avut 2 pagini A4 şi 4 fotografii, însă redacţia PRACTIC IDEI PENTRU CASĂ, GRĂDINĂ ŞI APARTAMENT l-a scurtat în asemenea hal, încât nu a mai rămas decât o jumătate de pagină A5 şi o singură poză. Dar am obosit să mă tot lamentez şi am să-mi iau libertatea să mă bucur, alături de dumneavoastră, de acest nou articol al meu apărut în revista noastră preferată PRACTIC IDEI PENTRU CASĂ, GRĂDINĂ ŞI APARTAMENT. Pentru luna viitoare nici nu ştiu ce articol va fi, sau DACĂ va fi deoarece mai am nişte articole expediate spre publicare  mai de dinainte de acesta, aşa că până la următorul meu articol în PRACTIC IDEI PENTRU CASĂ, GRĂDINĂ ŞI APARTAMENT, vă las să lecturaţi în linişte jumătatea mea de articol, despre dolomită, apărut  în acest număr al revistei !!! 


     Later Edit: între timp articolul a fost publicat şi pe siteul oficial al revistei PRACTIC IDEI iar cu un click pe https://www.practic-idei.ro/dolomita-pentru-pomi-sanatosi/ îl veţi putea lectura şi domniile voastre doar cu un singur click !!!

4 comentarii:

  1. Un 2017 cel puţin la fel de prolific ca până acum vă dorim şi aşteptăm cu interes viitoarele articole.

    RăspundețiȘtergere
  2. Vă mulţumesc din inimă, pentru susţinerea permanentă şi necondiţionată şi sper că voi avea puterea şi ştiinţa de a mai redacta noi articole !!!

    RăspundețiȘtergere