miercuri

PRACTIC Numarul 8/2010

     In urma vacantei mele in statiunea Baile Herculane a urmat un frumos, articol pe care cei de la revista "PRACTIC idei pentru casă, grădină şi apartament", l-au publicat cu mare bucurie in luna august a anului 2010. Si cum stiti, daca nu ati apucat sa cumparati revista, puteti lectura articolul, cu un simplu click, chiar aici pe blogul meu !!!
     Aşa că dacă NU aţi mai apucat să achiziţionaţi revista de la chioşcul de ziare puteţi lectura aici pe blogul meu această incursiune pe Valea Cernei.

8 comentarii:

  1. Baile Herculane o statiune superba, PRIMA din Romania, din pacate uitata de toti si lasata in paragina. Felicitari pentru articolul tau, ca ne-ai reamintit de aceasta locatie splendida !

    RăspundețiȘtergere
  2. Într-adevăr Băile Herculane este o staiune atestată încă din anul 153, aşa că restul este istorie !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu am numarat de cate ori am fost aici,vara sau iarna!De fiecare data ma incarc pozitiv,e o zona extraordinara,nu degeaba aici venea ,pe vremuri si printesa Sisi si alte personalitatii ale vremii.
    La cota 700 poti respira un aer deosebit,cu ioni negativi,la Pizzeria Greceasca poti manca excelent si la Pensiunea Adriana te poti caza regeste,la un pret rezonabil.
    Felicitari ,Robert,esti tare!
    Herculane va renaste,am eu un presentiment,dar...trebuie sa mai avem putintica rabdare!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am suficientă răbdare şi sper ca Băile Herculane să fie iar ce a fost odată: o perlă balneară a Europei şi nu numai. Puţintică răbdare stimată doamnă Anonim !!! Se vor rezolva toate, cu siguranţă, la timpul lor !!! Băile Herculane este locul cu ppotenţial turistic enorm de aici din România !!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Baile Herculane... ce loc frumos! Din pacate, acum autoritatile l-au lasat '' sa moara''. Din cate stiu aceasta statiune a fost construita de romania.. daca nu ma insel. Oricum, frumos articol.

    RăspundețiȘtergere
  6. Aşa este Denis, Herculane este o staţiune atestată din anul153 din timpul Imperiului roman care stăpâneau Dacia în acele timpuri din antichitate. Un loc superb de care ne batem joc cu brio !!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Un loc spectaculos cu imprejurimi spectaculoase, adica un spectacol de spectaculozitate.

    RăspundețiȘtergere
  8. Aşa este cum spui tu Jenny dar realitatea este ... şi mai spectaculoasă !!!

    RăspundețiȘtergere