joi

Practic Numărul 2/2013

      În numărul 2 din anul 2013 în revista "PRACTIC idei pentru casă, grădină şi apartament" găsiţi chiar la pagina 69, noul meu articol despre staţiunea buzoiană ... Chiojdu, locul multor vacanţe de ale mele şi totodată un loc de mare excepţie despre care sigur veţi mai auzi în viitor.
    Aşa că dacă timpul nu va permis să achiziţionaţi încă revista, mai aveţi o şansă să lecturaţi acest articol, cu un simplu click pe foto, chiar aici online la mine pe blog. Totodată acest articol apare şi pe site-ul revistei http://practic-idei.ro/statiunea-chiojdu.html aşa că dacă nu înţelegeţi foarte bine de aici daţi unclick pe link şi mergeţi direct unde specialiştii IT  de acolo l-au postat la o calitate mai bună decât este aici pe blogul meu !!!

19 comentarii:

  1. Chiojdu, locul multor vacanţe şi călătorii pe care le-am făcut de-a lungul anilor. Un loc plin de originalitate, pe care îl recomand cu căldură tuturor !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Awesome website indeed!
    All good wishes!

    RăspundețiȘtergere
  3. Thank you very much Gio Ve for your visit and comment !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Hej!
    Du har en mycket intressant och praktisk blogg. Jag undrar varför vilje du att jag ska kommentera på svenska? Jag har börjat följa dig, om du vill du kan följa mig...
    :) Kram!
    http://filmandotherstories.blogspot.se/

    RăspundețiȘtergere
  5. MULŢUMESC frumos Cristina pentru PRIMUL şi SINGURUL (deocamdată) comentariu în suedeză de pe blog şi mii de mulţumiri pentru abonarea la blogul meu, înseamnă mult pentru mine !!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Domnule Robert Codescu blogul dumneavoastra e o sursa extraordinara de a ma decide unde sa plec in urmatoarea vacanta

    RăspundețiȘtergere
  7. MULŢUMESC mult Claudiu, mă bucură comentariile bloggerilor cunoscători şi îmi place că dau idei de vacanţă oamenilor, avem o ţară minunată !!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Steatiunea buzoiana Chiojdu.. Nu auzisem ne aceasta statiune pana cand nu ai publicat un articol. Destul de interesant. Imaginea cu acei oameni imbracati in costum popular face tot articolu! Continua tot asa!

    RăspundețiȘtergere
  9. Este locul copilăriei mele Denis, nici eu nu mă aşteptam ca locul ăsta să crească aşa de mult !!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Este prima data in viata mea cand aud de statiunea asta si locuiesc relativ aproape, in judetul Brasov, dar daca zici tu.

    RăspundețiȘtergere
  11. Îţi recomand cu căldură să faci o incursiune aici la Chiojdu, mai ales că stai aproape !!!

    RăspundețiȘtergere
  12. multumim pentru reclama facuta cu acest articol.

    RăspundețiȘtergere
  13. ORICÂND şi cu cea mai mare plăcere pentru locurile deosebite din ţara noastră !!!

    RăspundețiȘtergere
  14. Acum mi-am dat seama si eu, ca am cunoscut pe cineva de aici din Chiojdu, ca sa vezi cum se leaga lucrurile in viata.

    RăspundețiȘtergere
  15. ASta ca să vezi cât de mică este lumea asta mare şi Chiojdu face şi el parte din lumea noastră !!!

    RăspundețiȘtergere
  16. Cine ar fi aflat de Chiojdu daca nu le faceai publicitate tu cu blogul si articolul tau?

    RăspundețiȘtergere
  17. NU neg lucrul ăsta dar îmi place să cred că ne-am ajutat reciproc: eu promovând Chiojdu şi ... Chiojdu promovându-mă pe mine !!!

    RăspundețiȘtergere
  18. Hi,

    My name is Sage and I have really enjoyed reading your blog. I love how useful a lot of your topics are. I was wondering if we could exchange shout-outs. Would you please consider mentioning my website on your next post? I’ll be sure to mention yours on my blog. Thanks and hope to hear from you soon!

    Cheers,

    Sage
    sage.harman123 at gmail.com


    RăspundețiȘtergere
  19. Why not ??? We can try do something in that way SAGE !!!!

    RăspundețiȘtergere