sâmbătă

PRACTIC Numarul 3/2011


  
 














In numarul din luna martie 2011, al revistei "PRACTIC IDEI pentru casa, gradina si apartament" puteti gasi un nou articol de-al meu de aceasta data despre uimitorul nostru caine, Felix. Si daca nu ati apucat sa cumparati revista, puteti lectura articolul, cu un simplu click, chiar aici pe blogul meu !!!

     Pentru aceia care au probleme cu vizualizarea corectă a acestui  articolului îmi voi lua permisiunea să las şi linkul: http://practic-idei.ro/e-bine-de-stiut-ca-fiecare-caine-are-temperamentul-sau.html care duce direct către siteul oficial al revistei "Practic idei pentru casă, grădină şi apartament", unde sper  că nu vor întâmpina aceleaşi probleme tehnice.

8 comentarii:

  1. Simpatica si foarte aventuriera potaia, ce mai m-a fascinat si pe mine !

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte corect este unul din cei mai ţicniţi câini pe care i-am avut vreodată !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Seamana izbitor cu un caine pe care l-au avut bunicii mei, poate de aceea mi-a placut acest articol si-am apasat butonul "Google+".

    RăspundețiȘtergere
  4. Din păcate şi despre Felix, trebuie să vorbim la trecut, anul trecut a murit upă ce un pseudo-veterinar la sterilizat !!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Este un caine foarte intelgent si imi pare rau pentru pierderea ta, veterinari incopetenti

    RăspundețiȘtergere
  6. Aşa este când măcelarii fac facultatea de medicină veterinară, câini ca Felix, pier nevinovaţi !!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Dumnezeu sa-l ierte. dar eu spun ca articolul tau l-a facut nemuritor si se va sti despre el multa vreme de acum incolo.

    RăspundețiȘtergere
  8. CREDE-MĂ Jenny aş renunţa oricând la articol(E) şi la blog ca să-l am din nou pe Felix !!!

    RăspundețiȘtergere