joi

Practic Numărul 10/2012

     
Şi fiindcă cei din redacţia revistei PRACTIC IDEI PENTRU CASĂ, GRĂDINĂ ŞI APARTAMENT s-au "îndrăgostit" de mine în numărul din luna octombrie a anului 2012,  mi-au mai publicat un articol (al câtelea o arată statisticile), articol pe care vi-l prezint acum.

      Şi fiindcă prin oraşul prahovean, de pe Valea Teleajenului, Vălenii de Munte am trecut de sute de ori, mi s-a părut moral şi profesional să scriu un articol aici în NR.10/2012 din revista "PRACTIC idei pentru casă, grădină şi apartament", la paginile72, 73 şi 74.
 Aşa că în continuare vă puteţi delecta cu acest articol aici online la mine pe blog, asta în cazul în care NU aţi achiziţionat deja revista până acum şi-aţi citit acest nou articol al meu.

8 comentarii:

  1. Am fost si io aci la Valenii de Munte cu ai mei odata la Festivalul Tuicii si erau numai betivi pacolo.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acum vezi şi tu Adelina, nu întotdeauna este aşa cum vrem noi, de cele mai multe ori se întâmplă să găsim exact ceea ce căutăm. Eu aş zice să mergi într-o zi oarecare aici în Vălenii de Munte şi să te bucuri de acest oraş frumos !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mda.. inca un loc frumos pe care nu l-am vizitat.. trebuie sa calatoresc mai mult:)) Pare interesant, este pe langa Slanic Prahova din cate am vazut.
    P.S: Adelina, la Festivalul Tuicii , oriunde ar fi acesta ai vazut tu barbati care sa nu fie beti?:))

    RăspundețiȘtergere
  4. EXACT denis orice Festival al ţuicii, vinului sau coniacului are alcoolici săi omniprezenţi !!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Excelenta ideea asta cu concursul cu carti, mai ca-mi vine sa ma apuc sa comentez.

    RăspundețiȘtergere
  6. De ce NU !?!? Eşti înscrisă la GFC eşti deja în Top 10, aşa că sincer NU văd ce te-ar împiedica să faci asta !!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Prin Valenii de Munte am fost de cateva ori doar in tranzit, dar acum cu articolul asta cred ca ma voi opri data viitoare.

    RăspundețiȘtergere
  8. Neapărat să te opreşti să admiri odată acest superb orăşel prahovean !!!

    RăspundețiȘtergere