joi

PRACTIC IDEI 200

     Astăzi 05.11.2015, a apărut numărul 11/2015 al revistei mele preferate  PRACTIC IDEI PENTRU CASĂ, GRĂDINĂ ŞI APARTAMENT, şi chiar dacă nu am avut niciun articol publicat mi s-a părut normal şi frumos să scriu această postare, deoarece este un număr aniversar 200 !!!



















Cum spuneam, nu am avut niciun articol totuşi numele meu "Robert Codescu" a apărut în revistă în "TOP 200", realizat de redacţia PRACTIC IDEI PENTRU CASĂ, GRĂDINĂ ŞI APARTAMENT la poziţia 31"Cele ai multe articole despre vacanţe"
















Dar şi la poziţia 113 "Cele mai vizitate muzee din Braşov", ceea ce m-a umplut de bucurie, fiindcă într-un fel sau altul mi s-a recunoscut statutul de colaborator al revistei PRACTIC IDEI PENTRU CASĂ, GRĂDINĂ ŞI APARTAMENT şi asta nu poate decât să mă facă să mă mândresc cu cei (aproape) 8 ani de când public articole aici la revistă.
M-am bucurat să descopăr în listă foarte multă lume cu care m-am împrietenit (online) şi pe care îi apreciez cu adevărat pentru articolele valoroase pe care le-au publicat şi ei de-a lungul anilor aici în PRACTIC IDEI PENTRU CASĂ, GRĂDINĂ ŞI APARTAMENT.
Am pus întreaga listă din revistă, pentru ca cei care citesc acum poate-şi descoperă vreun vecin, amic sau rudă care publică aici. Închei această postare, urând, din inimă LA MULŢI ANI revistei noastre favorite PRACTIC IDEI PENTRU CASĂ, GRĂDINĂ ŞI APARTAMENT şi aşteptând cu nerăbdare aniversarea de 250 de numere, care va fi în ianuarie 2020 când sunt convins că voi avea mult mai multe articole publicate aici în revistă. Eu oricum vă voi anunţa, prin intermediul acestui blog, de fiecare articol ce va apărea sub semnătura mea !!!

2 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Chiar aşa este să ştii, m-a bucurat includerea mea în această listă mai mult decât un articol plătit !!!

      Ștergere