vineri

Practic Numărul 8/2013

     Cum canicula s-a instalat în toată România, am decis (împreună cu Redacţia "PRACTIC IDEI") că ar fi momentul ideal pentru publicarea unui articol despre "Perla Carpaţilor", Sinaia. Astfel la paginile 74 & 75 vă puteţi delecta cu acest nou articol scris de mine. Dacă nu aţi mai apucat să cumpăraţi revista, puteţi să daţi click pe imagine şi să citiţi articolul aici pe blogul meu şi NU uitaţi aştept ORICE opinie, părere şi critică despre ceea ce am scris !!!
     De asemenea articolulacesta  poate fi lecturat şi pe siteul oficial "PRACTIC IDEI" dând un simplu click pe linkul http://practic-idei.ro/nu-ratati-perla-carpatilor.html aşa că dacă nu înţelegeţi ceva pe scanarea făcută de mine articolului atunci încercaţi şi pe linkul pe care tocmai vi l-am lăsat !!!

2 comentarii:

  1. Mmm.... inca locatie foarte frumoasa pe care as vrea sa o vizitez.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Crede-mă Andreea merită efortul şi investiţia să ajungi aici, Sinaia a fost, este şi va fi o ... perlă turistică !!!

      Ștergere